finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

back to work

Kategori: Dagbok

Idag var det bara att släpa sig tillbaka till jobb, som tur är hade jag bara 4 timmar på eftermiddagen som mjukstart efter "semestern"! Nu har jag bara 7 arbetsdagar kvar som städerska!!! Igår hade jag riktig bakisdag och bara degade runt och var hundvakt. Städade och tvättade allt som hade blivit nerspillt under vår lilla fest, käkade fet mat och allmänt dåsade runt. Var hemma hos pappa och sa hejdå till brorsan som flög tillbaka till schweiz idag. Vi kollade på Victorias secret fashion show medans jag gjorde upp en bantningplan bestående av vatten och luft. Jadå hållbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: