finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Kontrakt

Kategori: Dagbok

Imorgon efter jobb ska jag skriva kontrakt för mitt nya jobb på Hyresgästföreningen! Och jag är jättenervös! Det känns som om VAD som helst skulle kunna hända och krossa allting, så det förvandlas till en mardröm istället. Typ min bil bryter ner på jobb och jag kan inte ta mig dit i tid, eller en orkan krossar alla fönster på byggnaden och suger ut kontraktet i vinden, eller ett oväntat sista minuten krav som gör att dom helt enkelt ångrar sig och jag får gå hem tomhänt!!! Såklart är allting orimligt men jag vill bara få det här överstökat så att jag kan börja planera mitt nya liv på en RIKTIG arbetsplats! Jag vill få så mycket information som möjligt om företaget, mina uppgifter, vad som förväntas av mig osv. Jag vill bara göra ett bra jobb, och få en bra start på min "karriär". Kan inte fatta att jag äntligen ska slippa städjobbet! Wish me luck =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: