finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 52

Kategori: Dagbok

Igårkväll firade vi mitt nya jobb med massa god mat och kollade på skräckfilm framför brasan med alla vovvar! Inte konstigt att jag gått upp 1 kg haha. Nu får jag börja fundera på hur jag vill lägga upp träningen runt mitt nya jobb. Eftersom det kommer bli en del sena kvällar och helgjobb så måste jag kanske släppa en del av thaiboxningen och köpa ett gymkort också. Jag får upp till 2500 kr i friskvårdsbidrag per år, så jag kan ju köra på vad jag vill! Tänk att jag dessutom kommer få semester denna sommar! Helt galet, och jag kommer dessutom ha råd att göra något om jag vill!!

Lördag 26/11:
frukost risgrynsgröt med äppelmos och mjölk, middag thai grönsaker med kyckling och ris, fika tortillachips och gifflar

Söndag:
frukost frallor + redbull, middag 3 tortillas + chokladmjölk

Måndag:
frukost mealbar + banan, lunch äggmackor ,middag 2 tortillas + chokladmjölk

Tisdag:
frukost macka, mellanmål läsk och banan, lunch mealbar och äggmacka, middag 2 tortillas, fika choklad

Onsdag:
frukost banan + mackor, lunch cheeseburgare + muffin, middag chicken greencurry med ris

Torsdag:
frukost mealbar + banan, lunch mealbar + frallor + cola , middag thai chicken greencurry med ris, fika lussebullar + choklad.

Fredag:
frukost äggmacka + äpple, lunch äggmacka + lussebullar, middag fläskfile med stekt potatis, bacon,svamp och fet sås. filmfika glass + chips + cola

Dagens vikt: 92,6 kg

Minus från förra veckan: +1,0 kg

Kvar till delmål 4: 5,6 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: