finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I got it from my mama

Kategori: Dagbok


Sitter och lyssnar på gamla Roxette låtar och njuter av hur glad jag känner mig, jag är fylld av så mycket livsenergi. Att komma under 100 kg var ett avgörande steg för mig och nu är jag bara ännu mer taggad. Jag ser sakta hur jag återfår mina gamla former och jag har storslagna garderobsplaner redan :P
Idag vill jag belysa ytterligare en god kvalitet hos mig själv: jag är bra på att laga god mat! =) Alltid uppskattat!

Kommentarer

  • Kim Engström säger:

    sv; Vi vill ha en dvärgpinscher. Min mamma har en sådan, Jason, och det är hans mamma som ska få en kull igen :)



    Aha, tänkte att det var lite dålig uppdatering i den andra :P Vilket grymt jobb du gjort med viktnedgången! Grattis till första delmålet :) Kämpa på och lycka till!

    2011-02-02 | 16:01:17
    Bloggadress: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här: