finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

vill shoppaaaaa

Kategori: Dagbok

Skönt att halva veckan har gått nu, längtar till helg. Men mest längtar jag efter att veckorna ska rulla förbi snabbt. Ju mer tid som går ju mer går jag ner! Och ju mer jag går ner ju roligare blir det, jag blir gladare och allt känns bättre. Jag ser fram emot att få shoppa kläder sen i min smak, och inte bara för att man hittar ett plagg i rätt storlek! Jag fick leta fram en gammal NIKE sport BH från gymnasiet (7 år sen) i storlek Medium att ha på jobb, för mina andra NIKE XL var förstora och gav inget vidare stöd för ryggen.

I helgen gick jag upp lite i vikt pga pizzan och nu har det tagit några dagar att komma ner igen. Tror därför inte att viktnedgången jämfört med förra veckan blir nämnvärt stor på lördag. Då har man lärt sig att inte äta pizza!
Ego: jag är väldigt organiserad och har bra minne. Jag uppskattar sömn mycket och försöker alltid ta mig tid till minst 8 timmars kuddmys varje natt, då mår jag som bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: