finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

long day

Kategori: Dagbok

Vilken dag, har putsat kristallkronor och fönster tills axlarna känns som två fotbollar. Dessutom stressat hem för att rasta hundarna på lunchen, och efter jobb kasta mig till det där förbaskade provet. Mycket kändes som kuggfrågor, vissa grejer fick man brainfreeze på, och några saker kändes som repititions frågor. Men jag tror det gick bra faktiskt det kändes mest rätt logiskt. När jag va klar va klockan nästan halv åtta och jag höll på att avlida, så det blev faktiskt en kycklingburgare ikväll påvägen hem ;) Lyxa till det lite! Skulle va ledig både onsdag och fredag men det blir vikariat båda dagarna.

Elsa Hosk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: