finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

7 juli

Kategori: Dagbok

Månadsvägning! Rent viktmässigt har jag ju bara gått ner det jag la på mig under semestern, så det är ju kanske ingen större prestation. Men skönt att det inte gått plus denna månaden också iaf.

Varje månad tar jag bilder på mig själv i underkläder för att kunna jämföra min utveckling varje månad. Och ni skulle sett vilken skillnad det är! Nu sitter jag och jämför 7 maj med 7 juli, före och efter träningstart! Det är faktiskt jättestor skillnad på kroppen även om det knappt skiljer ett kg. Allting ser mycket mer tonat ut och har lyfts. Synd bara att jag har den där lilla myskudden på magen fortfarande. Tyvärr tänker jag inte lägga ut dom bilderna på bloggen! :P


Sen förra månaden: Minus 2,5 kg

Totalt  på 31 veckor: Minus 23 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: