finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Helgen

Kategori: Dagbok

Helgen har varit full av sol och annat sommrigt mys. Igår var jag ute på "landet" i min kompis nya hus ,där jag för övrigt kommer spendera hela nästa helg så det kanske inte blir så mycket bloggande då. Sen blev det filmkväll med thaimat och massa godis. Idag har jag varit ute och handlat och letat upp en billig microvågsugn eftersom min gamla exploderade, totally not my fault :P Har köpt hem massa sallad, frukt, grovt bröd, pulver-diet, så nu får vi se hur denna veckan går! Kom nyss in från parken där jag legat och läst en bok i solen. Nu kurrar magen och maten är precis klar! =)

Notera: ikväll har jag skalat potatis för första gången sen jag flyttade hemifrån för 7 år sedan! Bevisar inte det hur dålig kosthållning jag haft tidigare? Varför skala potatis när det finns färdiga pommes ;)



Lax, riven morot, gräddfil med lök, färskpotatis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: