finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

stop and think

Kategori: Dagbok

Oroar mig över min vikt. Jag VILL så gärna fortsätta gå ner och nå mina mål. Även om jag givetvis är väldigt glad och nöjd över mitt resultat hittils, så räcker det inte hela vägen. Jag vill gå ner 3-4 kg per månad men it's just not happening!!
När jag är hungrig och trött så vill jag springa och köpa choklad, kakor och redbull och bara köra ner i halsen! Men så fort jag ätit en ordentlig måltid så känns allt bra igen och jag kan tänka mig att "banta" hårdare istället. Jag måste hitta balansen och äta lite men ofta, så att jag slipper dessa blodsockerfall och moralsvackor.
Jag vill nå 87 kg till 7 juli, och 84 kg till 7 augusti. Frågan är hur mycket jag siktar mot stjärnorna?! Det kan väl inte vara heeeelt omöjligt?
FRUSTRERAD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: