finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

äntligen!

Kategori: Dagbok

Sökte ett jobb igår i en sportbutik som ska öppna här i stan snart. Och idag fick jag svar att dom gärna vill träffa mig! Äntligen får jag en intervju, har varit fast i städjobbet nu i 6 månader. Tänk vad kul det hade varit att jobba i en sportbutik!? Säkert har dom valt mig för att jag är tjej och jag skrev att jag tränar thaiboxning. Så imorgon (om jag inte fegar ur) är det jag som drar mig bort till boxningshallen och kommer igång med träningen illa kvickt! Blir lite tajt efter jobb men det finns igen mening med att skjuta upp det mer, det passar lika bra imorgon som någon annan dag. Nu har jag TVÅ bra anledningar att börja snarast, intervjun och bröllopet!


Eddie Spears <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: