finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

laptop

Kategori: Dagbok

Gud vad veckorna går snabbt! Hinner knappt blinka så har det gått en vecka till. Sitter hemma och käkar banana pancakes. Ska på möte ikväll så jag har varit hemma några timmar hos vovvsarna. Inom närmsta dagarna ska jag få en jobb laptop och ett eget jättestort kontorsrum med nya möbler som jag får inreda som jag själv vill. Jag har suttit i ett mindre rum som tjejen jag är vikarie för brukade ha. Förhoppningen är ju dock att jag ska få stanna kvar på enheten även efter att hon kommit tillbaka från sin föräldraledighet. Känns som att jag har jobbat där hur länge som helst nu efter cirka 5 veckor, även om jag inte kommit igång helt med alla mina arbetsuppgifter. Men det är verkligen en enorm organisation att lära sig, och väldigt mycket människor att hålla reda på. ZzzZzzzzZ nu måste jag strax köra, see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: