finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tungt

Kategori: Dagbok

Sjukligt mycket att göra just nu. Idag var en fullspäckad men intressant dag och ändå blev ett kvällsmöte inställt så jag får nån timmes avslappning istället nu, skööööönt. Har redan jobbat alldeles för mycket denna veckan. Behöver fixa lite här hemma. Skönt att det snart lugnar sig lite grann, förhoppningsvis ska man kanske säga. Känns som att det hela tiden dyker upp nya saker på agendan. Men jag har väldigt kul också, jag trivs oerhört bra på mitt nya jobb och har superbra människor runt mig för det mesta!

Nu håller jag på att planera sommaren, dels med hundutställningar och dels med om jag vill göra något annat på min ledighet. Jag har valt att lägga min semester från midsommar och 3v frammåt och sen 1 v i slutet på augusti där jag kanske ska hälsa på min bror i schweiz, eller dra till gotland. Zzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: