finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 77

Kategori: Dagbok

Denna veckan har jag sakta försökt ställa om mig och minska på allt skit jag brukar äta + portionerna + läsk/sött. Nu ska jag åka och handla, och planera kommande  nyttiga veckan. Målet till nästa vecka är att komma under 96 kg.

Lördag 19/5:
frukost 2 frallor med smör och ost + choklad, mellanmål banan, weinerbröd, ölkorv, kvällsmat fralla med smör och ost

Söndag: frukost mealbar + chokladmjölk, fika kanelbullar, glass, middag plankstek med potatismos, cider, glass

Måndag: frukost mealbar, lunch köttsoppa, mellanmål mealbar + cashewnötter, fika rostbiffmacka, middag schnitzel med morötter

Tisdag: frukost mealbar, lunch köttsoppa + 2 knäckebröd med ost, mellanmål havregrynsgröt med mjölk och äppelmos, middag ½ ciabatta med prociutto och mozarella

Onsdag: frukost 2 skivor ljust bröd med smör, lunch havregrynsgröt med äppelmos, middag subway macka med kött + cola

Torsdag: frukost ostfrallor+juice, lunch frallor + cola, fika choklad, middag fläskkarré med klyftpotatis och rödkål

Fredag:
frukost mealbar, lunch lättfil med pauluns superflingor och färska hallon, middag 200 gr spagetti köttfärsås, fika 2 kulor glass, kvällsmat 1 näve cashew nötter


Dagens vikt: 96,4 kg

Minus från förra v: -1,3kg

Kvar till delmål 3: 6,4 kg



Kommentarer

  • Bea säger:

    Jag håller tummarna :) !! Bara att säga till om du behöver någon hjälp! Kommer att ha jättemycket at göra till den 31:a men ska försöka att svara så snabbt jag kan på mailen om det är något! Kram

    2012-05-26 | 20:57:37
    Bloggadress: http://svettlukt.com

Kommentera inlägget här: