finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

osynlig

Kategori: Dagbok

Well, jag försökte mitt yttersta att ha kul på festen igår, men det slutade ändå med att jag (halvnyktra hönsmamman) fick ta hand om en stupfull kollega som tackade mig genom att försöka kyssa mig några gånger. Jag fick sen betala hans taxi och googla fram vart han bodde medans ingen annan brydde sig. Man kan bara hoppas att karma faktiskt existerar? Isåfall vill jag casha ut mitt karmakonto genast, det borde vara översvämmat vid det här laget?! 
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Vad roligt att du har börjat lägga bilder på dig själv, du är riktigt snygg! Superfin!

    2013-05-01 | 20:28:16

Kommentera inlägget här: