finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

TGIF

Kategori: Dagbok

Efter en superstressig halv arbetsdag där jag hoppas att jag fick gjort det mest akuta innan jag sticker på utbildning så var jag inte direkt på bra humör. Jag såg nog ut som en hög duracellkanin, jag bokstavligen sprang mellan mötena, satt med ögon stora som talrikar och skrev så att tangentbordet glödde och var så sjukt speedad i allt jag gjorde så jag måste sett ut som en robot.
 
Men efter lite lunch och övervägande så stack jag till gymmet och körde ett riktigt hårt överkroppspass. Hade jag kunnat namnet på alla övningar så hade jag gärna presenterat det, men jag är hopplös på det. Pinne och dra i snöre och stång och lyfta hit å dra dit ;) Håller på att tvätta, tog en solig promenad med hundarna och pratade lite vovvesnack med en gammal dam. Gjort en god smoothie och lutar mig tillbaka med Biggest Loser season 14. Det kan bli en skön helg trotts allt. Ska gå några ärenden i stan imorgon hade jag tänkt, och sen självklart årets höjdpunkt Eurovision song contest! Min religion. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: