finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

trappor..

Kategori: Dagbok

Kom nyss hem från jobb, är redigt seg efter 2,5 timmars springande i trappor, och det blir samma sak imorgon! Har redan träningsvärk efter deadlifts och squats, vill inte ens veta hur det känns imorgon! Jag försöker hålla fast vid min planering, min kost och min träning för att få ihop det denna vecka med renovering/jobb/hundar. Blir mer och mer sugen på att flytta in tillfälligt i pappas lägenhet för att slippa allt släpande fram och tillbaka på hundar, kläder, duschande, gymväska, cyckel och lunchmat. I alla fall 1 vecka tills de fixat det grövsta. Får se om jag orkar konka dit mina grejer i helgen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: