finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Höstmys

Kategori: Dagbok

Ibland behöver man verkligen en sån här dag, att bara mysa och ta hand om sig själv och göra precis vad jag känner för (mestadels ingenting). Jag försöker bota min PMS på egen hand och övervinna alla negativa hjärnspöken genom att psyka mig själv med höstmys, lyx och gotteri. Tänder värmeljus, kollar på The vampire diaries, lagar mat, myser med hundarna, leker hemmaspa osv.
Jag kan verkligen rekommendera Twinings äpple, kanel och russin te! Jag är inte så jävla tänd på te men denna får hela lägenheten att lukta äpplekaka.
Det är tydligen inne nu att visa osminkade bilder på sig själv i media,
så vi kan väl låtsas att jag hakar på den trenden idag! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: