finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Rhönisch

Kategori: Dagbok

Var ledig idag, tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till 10 trotts att jag blev väckt 8. Drog på en liten shoppingtur, köpte nåt smått och gott och unnade mig ett par dyra "höga" bruna skinnstövlar från Vagabond. Råkade springa in i två kompisar och tog en snabb fika. Körde lite kondis ikväll i mina nya sköna träningsbyxor från Rhönisch. Ska till tandläkaren tidigt imorgon, hoppas det inte är alltför katastrof i min käft, har inte varit hos tandläkaren på 5 år! Bokade operation av cellförändringarna till 11 november. Jag har tydligen skapat en dålig tradition av att opereras runt min födelsedag!! 
 
snabb tråkig bild från kvällens träning
smutsig spegel, inte smutsig tröja
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: