finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mycket nu

Kategori: Dagbok

Idag blev det benpass på morgonen och kvällsjobb. Kom nyligen hem och det kryper i hela kroppen! Har varit runt och besiktigat ett hus där folk bor i missär... Känner för att  duscha i handsprit. Tidningen följde med oss och fotograferade så det är möjligt att man hamnar i tidningen. Imorgon ska jag ut på en skola där jag sitter i styrelsen och hålla ett föredrag för eleverna. Det är mycket som händer nu och jag är helt slut i huvet. 
Känner att det börjat klia i halsen och känner mig frusen, är nervös för att bli sjuk!
 
Gillar att ta foton men har tyvärr bara en kass mobil.
Hittade en jättefin klängranka påväg till jobb. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: