finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

axlar

Kategori: Dagbok

Har varit katastrof trött senaste dagarna och inte alls på humör. Det har varit "tufft" att gå tillbaka till jobb efter ledigheten, även om det är lugnt och skönt just nu. Regnet och mörkret har inte peppat mig heller. Men idag tog jag en friskvårdstimme och drog till gymmet för axlar. 10 min uppvärmning och cirka 40 minuters axel-slakt. Kul och givande, mina axlar växer verkligen från pass till pass känns det som! Var galet hungrig och skyndade mig hem för att laga thai. Blev inte så gott men skit samma, hunger panik!!!
 
OMG exakt detta hade jag också på mig på gymmet idag. Not.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, det vore något att traska in på gymmet i den där outfiten. Speciellt med allt fläsk som skulle hänga över kanten och dallra. x)

    2014-01-09 | 21:44:01
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se
  • Elin säger:

    Med tanke på alldeles för mycket näthat kanske jag ska förtydliga att jag syftade på mig själv. :P

    2014-01-11 | 18:25:07
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: