finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sunday

Kategori: Dagbok

Varför går helgen alltid alldeles för snabbt? Körde benpass idag tills jag var helt slut, och har gjort omelett för första gången i mitt liv! Det smakade helt OK med bacon och svamp, men det blev nog inte rätt konsistens för den gick mest i sönder. Ska sticka och handla hem lite mat nu och göra några matlådor. 
 
Ska försöka få tag i någon som kan göra kalipermätning så att jag kan få veta min fett%, men det verkar inte vara det lättaste! Känns som att jag går i nåt vakum nu och bara väntar på att få kicka igång mitt nya liv och se resultat på kroppen! Allt är så spännande och det är både motivation och press på en gång. Åhhh skruva fram tiden please!!! *otålig*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: