finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

worse..

Kategori: Dagbok

Idag känns det ännu värre i benet och trotts att jag har fått hjälp med att rasta hundarna så har jag bara gråtit i paniksmärtor efter att jag har stått upp och gått några steg. Jag står i valet och kvalet att åka in till akuten. Jag ska lämna bort hundarna och bara förska vila benet någon dag, och försöka få en tid på vårdcentralen imorgon. Jobba är ju helt out of the question.
 
Jag ber till alla gudar som finns eller inte finns att detta inte ska vara något allvarligt och att jag kan köra igång med axon ändå!!! 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Tack för dina fina tips! Jag har gått ner en hel del på egen hand också, i kilon bara 7, men 21 cm i midjan!
    Så egentligen är det nog "bara" att fortsätta att fokusera! Jag ser fram emot detta men det kommer krävas en del att få in allt i vardagen med allt annat. Ska bli roligt! Imponerande viktnedgång du gjort!!! Ska ha med hur du tänker kring fokus, tror det är precis som du säger. Dag för dag, målmedvetet...!

    2014-01-27 | 11:51:10
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: