finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

woop woop

Kategori: Dagbok

 
Nu har jag äntligen köpt en ny iPhone! En vit iPhone 5C. Materiell lycka i sitt esse! Visst nu kommer jag vara nästan pank fram till den 25e men det får det vara värt. Jag köpte både träningskläder, Levis jeans och nya converse i Thailand. Och innan resan köpte jag en massa sommarkläder. Så jag behöver inte shoppa mer förrän i höst ändå, jag har stillat mitt shoppingsug för ett bra tag framöver.

Har fixat lite med att synkronisera luren idag. Kollat på lite Orange is the new black säsong 2, och kom nyss in från en powerwalk längs havet i 24 graders värme. Man kan inte gnälla alltså! Kolla här, Levis skinnyjeans i storlek 30 tum, sitter inte ens hårt. Jag hade 33/34 i julas! Ja jag känner mig så himla vältränad och slank nu, så här vill jag alltid må =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: