finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Fredagen den 13e

Kategori: Dagbok

Härliga fredag! Även om jag lyckats försova mig typ 15 minuter varje dag denna veckan (snaaart semester), så kändes det gött att traska till jobb idag. Alla har fredagskänsla, folk är påväg på semester snart. Trotts att det är fredagen den 13e och jag satt i vår jour/reception och fick ta emot alla crazy loco människor så hade vi skitkul. Vi slutar tidigt på fredagar så jag väntade med lunch tills jag kom hem.
 
Drog till gymmet sen och köttade, men jag kände mig lite ofokuserad. Har varit super sötsugen hela veckan så veckans cheatmeal blev idag, en påse godis från Hemmakväll. Nu mår jag fett illa efter att ha inhalerat allt på en gång! Har pysslat om mig själv lite ikväll med hårinpackning och ansiktsmask.

Imorgon ska jag förhoppningsvis fixa klart allt inför resan och bära upp min resväska från källaren. Jag ser verkligen fram emot att få åka utomlands, släppa stress, jobb och skit! Koppla bort världen och slappa, sola, bada, läsa böcker, shoppa, gå på massage, manikyr, frisören osv =)
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    vad jobbar du med? :)

    Svar: På en ideell organisation, juridiska frågor och våra medlemmar =)
    Fighter

    2014-06-13 | 19:57:33
  • Anonym säger:

    Coolt! :) låter svårt. Men du kanske är utbildad i juridik ;)

    2014-06-13 | 20:55:39

Kommentera inlägget här: