finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Snart semester

Kategori: Dagbok

Jag gillar röda dagar! Röda lediga dagar is the shit. Långhelg IGEN tack vare att det är nationaldagen imorgon. Och jag har endast 2 veckor till semester! Jag ska spendera två veckor utomlands och tre veckor hemma i sverige. Det ska bli sååååå skönt och det kommer verkligen lägligt nu. Jag har varit seg hela våren känns det som, men det kan vara dieten som påverkar.
"Som tur är" blir det endast den sista veckan jag inte kommer gå på diet på mina semesterveckor. Mitt axon projekt avslutas den 20 juli och jag börjar jobba igen den 28e. Då hinner jag inte gå ner mig alltför mycket i dåliga vanor. Jag kommer ju givetvis satsa allt jag kan att nå bästa resultat till den 20e juli, och sedan unna mig någon dag där jag får äta extra gott, som jag varit sugen på efter 6 månaders diet! =)
 
Nu ska jag varva ner och fatta att det är helg, och sedan köra intervaller på löpbandet. Det gick bra för vovven idag och han är nu tre tänder fattigare, och matte är 2500 kr fattigare.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: