finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

MM sports

Kategori: Dagbok

Benen kändes som bly idag på löpbandet. Det är inte jätteinspirerande att ställa sig på ett löpband efter en lång dag på jobb. Men, I guess, a girl's gotta do what a girl's gotta do. Det nya upplägget innebär mer cardio och då får jag ju göra det. Morgonmänniska är jag ju knappast. Imorse när jag vaknade rusade jag till vågen och tänkte nu jäklar har jag tränat, sprungit, och skött kosten 100%, jag måste ha tappat åtminstone något hekto vätska nu? Men nä minsann! Känns som att det enda jag gör är jobba, äta, träna, sova! Men idag är det exakt 1 månad till jag har semester, och exakt 2 månader till Beach 2014 projektet avslutas för mig. Så det är bara att fortsätta kämpa och nöta. 
 
Fick min beställning från MMsports och nu gäller det att ha diciplin att inte halsa alla bars på en gång! Jag älskar Questbars och jag brukar köpa dom för 25 kr stycket på gymmet. Men nu är allt nästan slut i butiken och gymmet ska ju stänga så jag köpte hem ett lager med mina favoriter (utom cookies and cream som var slut) när det var erbjudande. Plus några Muscle Brownies, som vid närmare efterforskning var mest en brownie med lite protein. Så dom var inte så nyttiga, men galet goda! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: