finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

spicemaster

Kategori: Dagbok

Känner mig mentalt utmattad. Jobbat idag också, sov nästan 3 timmar när jag kom hem. Har handlat ikväll efter min lilla handelslista. Har satt in en mindre summa på mitt ICA kort än jag brukar handla mat/hygien/hushållsvaror för varje månad, och bestämt att jag får budgetera mig inom den summan. Genom att skippa restaurangbesök, läsk/energidrycker och sötsaker så hoppas jag kunna kapa mina kostnader rejält OCH bli av med dåliga vanor. Jag kan fan "må bra" av att ha ont om pengar en månad. Man lever efter sina tillgångar och jag har skapat alldeles för höga utgifter i min vardag. 
 
 
Fajitakrydda är galet gott att ha på strimlad kycklingfile med grönsaker!
Dessa kryddor är salt/socker fria.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: