finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tickets

Kategori: Dagbok

Konferens idag hela dagen. Däckade så fort jag rastat hundarna och slängt in tvätten. Lagat lite middag, kollar på biggest loser och peppar sönder hela stället.
Jag har en del grejer att se fram emot nu. I november och december ska jag titta på min kompis när hon tävlar i bikini fitness, och titta runt på fitness mässan. Så givetvis är målet att ha tappat mina latmask-kilon tills dess och unna mig något kul på mässan och inte känna mig fet bland alla vältränade människor! Kanske ett par WR.UP byxor eller nåt annat kul? Nu jävlar är det biggest loser-mode på!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: