finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Good balance

Kategori: Dagbok

Tränade imorse och sov gott inatt. Det kan ha att göra med att jag fick hem mitt goodbalance armband igår. Som ska ge bättre sömn, mer energi och styrka. När jag jobbar kväll som jag gjorde idag brukar jag få huvudvärk och känna mig trött, men det har jag inte gjort idag. Om det är armbandets förtjänst eller inte återstår att se. Imorgon jobbar vi bara till tolv eftersom det är valborg och då ska jag och en kollega träna på jobb. Det är långhelg men ska vara dåligt väder. Jag tror bara jag ska träffa vänner, familj, träna och plantera blommor på min balkong. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: