finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

mahhhh

Kategori: Dagbok

 
wow jag har aldrig tagit ut mig så hårt på ett träningspass som jag gjorde idag!!!! Vi värmde upp och stretchade lite. Gjorde en uppvärmning på 400 meter jogg, burpees, press, squats, pullups och thrusters 5x5 varv. Redan där var man ju redigt trött. Sen körde vi själva woden på 27-21-15-9 thrusters och sumo deadlift high pull. Avslutat med 4x200 meters sprint. Jag höll på att gråta sista 100 meterna, jag kunde fan inte andas. Tog 1 timme innan jag kunde tänka klart och laga lite mat hehe. Gjorde en omelett med kalkon och paprika, och lite jordgubbar med mjölk. Imorgon är det på det igen med söndagspass =)))
 
 Resultat vecka 4: +0,3 kg
Invägning idag och kroppen har återhämtat sig från resan då jag "gick upp 2 kg" (inte fett såklart). Men det känns bra i kroppen, jag känner mig starkare, smidigare och bygger muskler. Jag håller mig till min kostplan och jag tränar hårdare än jag någonsin gjort i hela mitt liv. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: