finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

storm

Kategori: Dagbok

Nöjd med min lördag so far. Sovmorgon, PW, tonfiskpizza, storhandla med en vän och plockat ner allt julpynt i källaren. Köpte lite vita tulpaner för att fylla tomrummet och tänt lite ljus i lägenheten. Resten av dagen tänkte jag bara softa, städa lite, laga middag och kolla på nån film. Det stormar ute och jag har ingen lust att ta mig någonstans.
 
Om tre veckor sitter jag vid poolen i Thailand och softar med en kall dricka. Vikten fortsätter neråt sålänge jag håller mig till ren mat och tränar. -2,4 kg på 8 dagar och jag känner direkt skillnad på kläderna!
 
Såhär tomt var gymmet på julafton. Idag var vartenda skåp upptaget i omklädningsrummet! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: