finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Less

Kategori: Dagbok

Har haft en ganska tung vecka mentalt och inte känt mig på topp hela tiden. Min närmaste kollega slutar och det känns jättetråkigt att behöva vara utan henne framöver.
Men nu har jag fått gjort lite av de mest akuta uppgifterna på jobb och haft slutprov i vår arabiska kurs. Dessutom ska jag inte tillbaka till kontoret mer denna vecka. Imorgon har vi personaldag med massa roliga aktiviteter och på fredag jobbar vi bara halvdag så jag tar de timmarna på kvällen för ska jag på något event med brandkåren och polisen. Och på lördag är det såklart Eurovision. Så jag hoppas att resten av veckan blir bättre än starten!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: