finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

cashewbollar med citron

Kategori: Dagbok

Mmmmmm gjorde dessa daddelbollar på cashewnötter, daddlar, russin, kokosolja, vaniljpulver och citron. Smakade så jäkla fint, som citronkladdkaka.
 
Vikten står lite still just nu för att kosten har blivit sämre denna veckan, kebab, korv, smörgåstårta osv. Igår var jag på fest och då åkte det ner en del godis och chips och öl. Men det är bara att skärpa sig igen. Träningslusten har väckts igen och mitt mål känns både långt bort men så nära.
 
Jag är gräsänka i helgen, och nästa helg ska vi fira min pappas 60 årsdag. Helgen efter ska vi till tyskland på kryssning, och helgen efter det ska vi fira min födelsedag. Tiden går galet snabbt och innan man vet ordet av kommer det vara 2017! Tänk den 25e oktober, nu på tisdag, var det exakt ett år sedan jag träffade min kille. Hur jäkla snabbt har detta året inte flugit fram??? Jag fattar ingenting! Rent praktiskt har nästan ingenting ändrats i mitt liv men mentalt har det hänt mycket.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: