finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

trött på detta nu

Kategori: Dagbok

Livet är verkligen inte lätt just nu. Och ovanpå allt så fick jag avliva min äldsta hund i påskas. Han fick akut njursvikt och vi fick åka in på natten på påskafton utan att veta vad som var fel. Jättejobbigt, men ändå skönt att det gick så snabbt och att han var en pigg 12 åring fram till sista dagen.
Jag försöker ta tag i mitt liv och göra det bästa av dagarna genom att göra allt i min makt för att komma vidare.............och jag försöker komma igång med träningen också. Jag skaffade gymkort på nordic wellness som ligger typ 20 meter från min lägenhet. Jag var där idag för första gången och kikade runt lite, och tog en PW på löpbandet bara. 
 
Men något hopp i allt skit är väl att jag sparat en hel del pengar på att typ "isolera mig" och gå in i krisläge. Jag använder "dreams" appen där jag för över 5-9 tusen kronor varje månad när alla räkningar är betalda. Om jag kan fortsätta med det så har jag snart tillräckligt med pengar till att kunna köpa hus, kanske nästa år. 
 
Martini 12 år, RIP
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: