finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

nytt jobb

Kategori: Dagbok

Livet börjar landa och är inte längre lika turbulent som för någon månad sedan. Jag har börjat på ett nytt jobb där jag trivs, men än så länge är det bara ett vikariat. Jag har en bra lön och kan spara en del pengar i sommar.  Det innebär lite pendlande med tåg men tycker det funkar bra och jag har trevliga kollegor.
 
Jag har varit på en intervju till ett fast jobb som också verkar lovande. Har gått vidare i rekryteringen så om jag har tur kan jag till och med välja mellan 2 bra jobb, vilket i-lands problem. Just nu vill jag bara att tiden ska rulla på så att allt ordnar upp sig och tryggheten och lugnet infaller. Känner mig väldigt slut mentalt just nu eftersom all nervositet släpper men det är mycket nytt att lära sig på jobbet.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: