finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tiden rusar iväg

Kategori: Dagbok

Veckorna bara flyger fram, och nu har jag fått avklarat två kvällar som jag verkligen inte såg fram emot på jobb. Check check. Idag har vi varit ute lite ärenden för att fixa akvariet som läckte, presenning täcka över husbilen i vinter, hundmat och lite andra sådär tråkiga men nödvändiga inköp. Vi får passa på nu för nästa helg ska jag jobba, helgen efter ska han iväg med försvaret och helgen efter det kommer min bror hem för vi ska överraska vår pappa med 60 års firande. Han ska till Paris på sin födelsedag men han slipper inte undan. Vi tänkte överraska honom med middag, bowling, tårta och biljetter till Joe Labero som han gillar!
 
Laxplanka med dillpotatismos, citronsås och räkor
Hemmagjorda chicken nuggets med sötpotatischips och basilikasås.  Caesarsallad
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: