finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Det rullar vidare

Kategori: Dagbok

Idag sken SOLEN, och jag satt i min bil och käkade risifrutti. Enligt min iPhone ska det bli 0 grader på lördag.....betyder inte det att snön potentiellt kan smälta då? Nä kanske inte.....man kan ju hoppas! Idag städade jag två 4-timmars hus *pust* så nu är jag redigt mör i kroppen, sitter och inhalleeeeeerar makaroner!! Såg fram emot sovmorgon imorgon men NOPE, vikarie igen.... 8-15 jobb...zzzz (tänk cash tänk cash tänk cash).

Nu händer det sakta något på vågen igen, jag har så himla brottom ibland å tror att vågen ska skjuta iväg bara för att det är en ny vecka, men det måste ju faktiskt gå några dagar för att man ska få en chans att gå ner! Jag känner verkligen att jag går ner, jag totalt tappar mina byxor, har fått byta skärp, mina tröjor sitter lösare, jag har nästan fått armmuskler, jag har mer uthållighet på jobb och mina BH passar inte längre, brösten trillar ut när jag böjer mig haha

Nu ska jag betala mina räkningar och pusta ut med min porrbok om halvblodsindianen Malachite :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: