finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Ekonomi

Kategori: Dagbok

Idag är jag ledig, och har varit ute för att leta efter julklappar. Det gick sådär, hittade 1 ½ klapp, var mest frustrerad för att jag inte har så mycket pengar och det är över en vecka till löning. En lön som knappt täcker hälften av mina räkningar, just perfect... Är så jävla trött på detta skitet, att aldrig ha pengar så det går runt. Visst kan man stå ut ett tag men nu är det SEX månader, och det kommer inte bli bättre på ytterligare ett tag.

Köpte ciabattas med mig hem så att jag kan ta med mig lunch på jobb, det blir ju billigare än en lagad måltid iaf. Har försökt hitta allternativa drickor som kan pleasa min kräsna sockerskadade tunga. Mineralvatten är kul i typ 2 sekunder. Light saft blir jag bara MER törstig av. Men te är ganska gott nu faktiskt när det är så kallt, ganska mysigt att kurra upp i soffan och smutta på något varmt, man blir "mätt" på något sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: