finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

8 kg kvar

Kategori: Dagbok

ZzzZzzZzzzZzZZZzzZzz........Varmt som fan, riktigt seg söndag. Håller på att tvätta och sitter hundvakt. Sitter och tänker på allt jag ätit nu under påsken. Fyfan får nog ta mig i kragen om jag ska gå ner något till nästa helg. Men annars känner jag mig väldigt positiv och glad! Jättemysigt att få träffa brorsan och spendera massa tid med familjen, vila ut och koppla av. En ledig dag till och sen en ganska lugn vecka framför mig. Jobbar bara halvdag några dagar och då hinner jag ta mig ut och motionera lite. Skulle verkligen vilja gå ner typ 6 kg minst innan sommaren, så jag kan sola och bada utan att skämmas. Kanske våga ha shorts och linne utan att känna mig som ett fetto.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: