finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

duktig

Kategori: Dagbok

Känner mig så duktig ibland när jag får saker gjort. Förr brukade jag vara så jäkla trött och seg så jag inte ens SÅG om det behövdes göras något, och faktiskt inte brydde mig för jag pallade inte ens tänka. Orken räckte inte till för att göra mer än livsnödvändigt. Numera lagar jag mat nästan varje dag, kan planera för en vecka i förväg, orkar hålla ordning här hemma, tar tag i saker direkt istället för att vänta ett halvår, och det känns så himla bra efteråt. Kan göra 10 saker på en kväll utan att det tar musten ur mig.
Nu måste jag bara komma på rätt spår igen med vikten som står helt still.


Arizona Muse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: