finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Helgis

Kategori: Dagbok

Veckan har sprungit förbi utan att jag hunnit reflektera över den! Har sovit mycket och haft problemfria lugna dagar med mest jobb jobb jobb. Har försökt fundera över vad jag gör för fel när jag står still i vikt. Jag känner ju i kroppen när jag går ner, och jag känner när jag står still. Alltså måste jag sträva efter den rätta känslan och lista ut hur jag når dit utan att sätta kroppen i svältläge.

Skönt att det är helg nu, har ingenting planerat och kan ändå inte göra något utan pengar. Men förhoppningsvis kan jag ta lite solpromenader och städa här hemma. Läsa en bra bok och varva ner i mina ömma muskler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: