finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Jogging sunday

Kategori: Dagbok

Vackert väder och energin bara spritter i kroppen efter 10 timmars skönhetssömn! Efter frukost tog jag mig ut på en långpromenad vid havet och även några löpsteg fick jag in i några omgångar. Sprang kanske totalt 100 meter på 1 timmes promenad men det var skönt att känna hjärtat pumpa och kroppen i en hastighet som den inte rört sig på säkert 10 år! När jag kom hem körde jag 5 minuters rockring tills svetten lackade. Har varit jättedålig på att använda den men det är väl dags att komma igång nu på riktigt! Vikten står still och jag måste helt enkelt börja träna trotts att jag rör på mig 7-8 timmar om dagen på jobb. Skönt var det iaf!


Kate Hudson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: