finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

målmedveten

Kategori: Dagbok

Nu när jag gjort det här med viktnedgången helt på egen hand och börjar närma mig mål så känner jag mig mycket mer modig att ge mig ut på nya äventyr. Jag vill vara en sån där spännande person som har massa intressanta saker på gång och inte är så himla förutsägbar. Jag vill göra något helt nytt, något oväntat, självständigt och utan att någon annan i världen behöver bry sig utan bara för min egen skull. Jag har upptäckt att alla andra tänker på sig själva och gör det dom vill, så varför kan inte jag göra det? Jag måste börja leva för mig själv, eftersom ingen annan gör det. Jag är inte van vid att göra något ensam, har alltid haft familj/vänner/pojkvän som hållt mig i handen men nu måste jag växa upp och ta mina första steg alldeles själv.


sylvester stallone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: