finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

No money

Kategori: Dagbok

Har kommit på att jag inte har så mycket pengar kvar av lönen och har några utgifter jag inte kan komma undan, och det är tre veckor till nästa! I stort sett har jag NOLL kronor kvar till mat. Har hysteriskt kollat frysen och skafferiet och kommit fram till att jag kanske klarar att skrapa ihop 20 middagar om jag snålar som fan. Och jag har havregryn så att jag kan käka frukost hemma (istället för i bilen påväg till jobb). Men frågan är hur jag gör med lunch på jobb. Får kanske sälja något här hemma så att jag kan köpa lite bröd.

Men nu lär jag ju börja gå ner i vikt igen om jag ska snåla med maten såhär mycket!!


Raquel Zimmermann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: