finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nu satsar jag!

Kategori: Dagbok

Nu ska jag göra ett riktigt krafttag och satsa hårt för att komma under 90 kg. Det är en fullkomlig DRÖM att väga något på 80 och jag är sååååå hiiiiimla nära nu! Jag ska göra ALLT jag kan för att så snabbt som möjligt gå ner dom sista hektona som krävs för att spräcka mitt tredje delmål!! Ja....EFTER pizzan ikväll ;) Har varit ute och grillat och spelat kort i parken med familjen nyss, och ikväll blir det filmkväll med brorsan innan han flyger hem. Så var det dags för en ny arbetsvecka igen. Men jag har nog aldrig njutit mer av en ledighet!! Och dessutom får jag min lön imorgon äntligen!!


Angelina Jolie 17 år

Kommentarer


Kommentera inlägget här: