finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Rainy day

Kategori: Dagbok

Jag är så himla sötsugen så det kryper i skinnet på mig! Efter en regnig tråkig arbetsdag vill jag bara trycka i mig godis och kakor om jag ska va helt ärlig. Men nu har jag fått i mig min middag och blodsockret börjar jämna till sig igen. Imorse steg jag upp tidigare för att påbörja min operation-äta-gröt-till-frukost. Den havererade kraftigt! Fick dricka lite yoghurt i bilen och kom 5 min försent till jobb. Fan vad jag är seg på morgonen!

Idag publicerades min vikthistoria på http://atatranakampa.shapemeup.se/ vilket gör mig väldigt peppad att se svart på vitt. Att någon mer än jag själv kan påverkas och inspireras av mitt kämpande. Vilken belöning!



Rosie Huntington Whiteley

Kommentarer


Kommentera inlägget här: