finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Söndag

Kategori: Dagbok

Söndag, sista chansen att göra något utan stress och trötthet hängande över en. Eftesom mitt jobb är så fysiskt krävande så behöver jag "vila" kroppen resten av dygnet på vardagarna för att orka med nästa dag. Varför är helgerna så korta? Börjar bli riktigt jävla less på mitt jobb nu märker jag, eftersom jag verkligen räknar dagarna till helg hela tiden. Jag sökte faktiskt 4 nya jobb igår som jag tror kan vara helt klart roligare att gå till. Får se om dom hör av sig. Jag vill så himla mycket med mitt liv men jag har svårt att faktiskt få något att hända.

Nu får jag börja göra lite nytta här hemma.

Olivia Palermo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: