finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Inspiration

Kategori: Dagbok

Är fortfarande hemma förkyld, blir bara värre och värre tyvärr. Men ikväll har jag träffat en gammal vän sen 10 år tillbaka som numera bor i Portugal. Mycket inspirerande och rolig återträff efter ett alltför stort uppehåll efter skolan. Men nu har vi gottat oss hela kvällen och pratat om stora planer. Om allt går vägen så kommer jag flytta till Portugal i början av 2012!! Måste bara vaccinera mina vovvar, spara ihop lite pengar och säga upp lite räkningar osv i sverige. Ska hyra ut min lägenhet i andrahand och förhoppningsvis hitta nåt pimsigt i Lissabon där det verkar vara rätt lätt att hitta kundtjänst jobb. Behöver förändring i mitt liv nuuuuu. Ny kultur och softa människor och sol och frihet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: