finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 36

Kategori: Dagbok

Ursäkta den totalt sena uppdatering. Men det har varit FUUUUULLT upp. I torsdags efter jobb fick jag panikskynda mig till en arbetsintervju på LIDL, som gick väldigt bra. Sen fick jag rusa runt i stan för att fixa bröllopspresenter. Och sen var jag tvungen att packa i ordning både för mig och hundar. På fredagen efter jobb var jag en snabbis hos frisören och sen skulle jag stressa till tre olika hundvakter innan jag kunde ta färjan till bröllopet på Ven. Men bröllopet var helt underbart och hela vistelsen på ön har känts som en livsupplevelse. Allt har varit så mysigt, personligt, roligt och bara superhärligt. Massa helt fantastiska människor, den godaste maten jag ätit i hela mitt liv, och bara proppat med minnen för livet.
Min badrumsvåg är lite kass i batteriet nu så den pendlar upp och ner mellan 20 kg typ, så vi kör på +-0 med vikten idag, så får vi se nästa helg istället när jag ordnat batteri.

Lördag 6/8 Möhippa:
brunch laxtunnbrödsrulle, vindruvor och kaka med cider, fika chips och grönsaker med dippa + smoothie, middag grillad fläskfile och kycklingfile med klyftpotatis och tzatziki, efterrätt kladdkaka med blåbär och glass, godis, vin och läsk.

Söndag: frukost frallor och chokladmjölk, lunch godis, middag fiskgratäng, kvällsmat macka

Måndag:
frukost köttbullemacka, lunch köttbullemackor + kiwi, mellanmål russin, middag panerad fisk med potatis och grönsaker.

Tisdag:
frukost grov macka, lunch läsk, pommes & kycklingburgare, mellanmål russin, middag yoghurt med gojibär, flingor, valnötter och honung + soppa.

Onsdag:
frukost grov macka, lunch köttbullemackor, middag macka + pyttipanna och läsk

Torsdag:
frukost äpple, lunch kycklingburgare och cola, middag köttbullemacka

Fredag:
frukost frallor och cola, lunch hamburgare och cola, middag grillad fläskfile med potatis och tzatziki


Dagens vikt: 89,3 kg

Minus från förra veckan: -0

Kvar till delmål 4: 2,3 kg


Vi tärnor, tilda styvsyster, cissi syster till bruden och jag väntar i kyrkan nervösa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: