finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Gott nytt år

Kategori: Dagbok

Äntligen är denna arbetsveckan ÖVER och nästa vecka = 4 arbetsdagar varav två halvdagar. SKÖÖÖÖÖNT. I'm just dyyyyiiiiing to kasta in handuken på det här städskitet! Ärligt nu när jag vant mig vid tanken på att lämna branchen snart snart snart, så står jag och gottar mig när det känns tufft. Tex när man känner sig extra "undervärderad" som människa, har en jobbig kund eller bara en tung dag, så känns det så härligt att kunna räkna ner dagarna. Jag vet inte hur jag bör känna inför nya jobbet. Jag är glad, spänd, inte så nervös än, och väldigt fundersam på om det är 100% sant. Det känns så overkligt, som något min hjärna hittat på alldeles själv för att kunna fantisera om ett bättre liv?! Det är helt enkelt för bra för att vara sant!

Ikväll efter jobb fick jag träffa en old friend från gymnasiet som är på besök från portugal. Dödshärligt att catch up som vanligt. Det händer så mycket när man inte kan uppdateras på en daglig basis som man gör när man bor i samma stad. Men oavsett hur ofta man träffar sina vänner så kan det faktiskt kännas som om tiden stått still flera år när man ses, hur mycket man än växt upp och mognat så finns alltid the connection kvar.
Imorgon är det nyårsafton och jag ska ha mysmiddag med mina vänner ute på landet med massa vovvar, det känns lugnast så för djuren att komma bort från smällare och raketer här i storstan.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: